تخت بیمارستان و نوروز

madar

اولین روز عید به خدمت مادر در تخت بیمارستان رسیدن سخت است ؛ مادرصفیه کریمی مدتی قبل هنگامی که بعداز نماز ظهر از مسجد محل خارج شده بودیک مینی بوس درحال حرکت به عقب او را زیر گرفت متقابلا به بیمارستان منتقل و همان شب با تشخیص کوفتگی و یک بخیه به دست و بخیه دیگر به پا ترخیص شد ؛ چند روز بعد پای مادر شروع کرد به تاول زدن و سیاه شدن

بسرعت توسط اورژانس به بیمارستان دیگر یعنی ارتش انتقال یافت پزشکان بیمارستان وضعیت پای مادر را بحرانی تشخیص داده و گفتند بجهت اشتباه در بخیه زخم رو به وخامت نهاده و احتمال قطع کردن پا بسیار است آنان مداوای معمول را انجام داده و به هیچ وجه زیر بارادامه درمان نرفتند چرا که ایراد به بیمارستان قبل وارد بودو اصرار داشتند که همان بیمارستان منتقل شود  از سوی دیگر حاضر به مکتوب نمودن ادعای خود نبودند درنهایت با پرداخت یک و نیم میلیون هزینه بیمارستان مادر به بیمارستان قبل منتقل شد و موضوع به سمع رئیس بیمارستان رسانده شد ؛ پس از آن بیمارستان سنگ تمام گذاشت و تاکنون دو عمل را انجام داده و اعلام کرده است که الحمد الله خطر سیاه شدن پا مرتفع شده و میبایست آخرین عمل یعنی گرفت پوست از قسمت دیگر بدن صورت گیرد.

mum

ملاحظه وتامل 

– متاسفانه هیچ نظارتی بر بیمارستان ها نیست خدا می داند اگر بیمارستانی در اروپا این چنین اشتباهی راانجام داده بود به چه مکافاتی که در انتظار او نبود.

– جای تاسف است که پزشکان حاضر به مکتوب نمودن ادعای خود نیستند، البته میتوان بااعظاء امتیازات و یا مواردی از اینوع پزشکان را ترغیب به مکتوب نمودن پزشک دیگر نمود. 

– کسی که مادر را زیر گرفته حتی یکبار هم به مادر سرنزده چرا که خیالش راحت است که مینی بوس بیمه است .و این خود جای تامل دارد به عبارتی یک خلاء قانونی مبنی برعدم احساس مسئولیت اینگونه رانندگان کاملا محسوس است . به عبارتی قاضی میبایست اینگونه رانندگان را ملزم نماید که از ابتدا حادثه تا پایان مصدون را سرکشی و رفع نیاز نمایند.

– بررسی ها نشان میدهد که متاسفانه  ترابری مینی بوس هیچ گونه نظارتی بر رانندگان و سایر امور ندارد چرا که مالک این مینی بوس میگوید این راننده خود شرایط خوبی ندارد و روزانه ۱۶قرص میخورد .لازم بذکر است که ظاهرا مالک این مینی بوس دارنده ۸۰مینی بوس بوده و اینگونه رانندگان را بجهت ارزان تر بودن به استخدام در آورده است .  

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.