غبار روبی بمب اتم

غبار روبی بمب اتم

انفجارهای یازده سپتامبر سیاست‌های نظامی ایالات متحده را دگرگون کرد. گزارشی تازه حاکی از آن است که امریکا آماده بود برای درهم شکستن شبکه “القاعده” حتی از بمب هسته‌ای استفاده کند.


این روزها استفاده از بمب اتم در فرصت های مختلف به رسانه کشیده میشود – چندی پیش بود که پاکستانی گفتند اینها را برای نمایش نساخته اند و اخیر نیز گفته میشود پاکستانی ها به سومین کشور (تعداد) کلاهک هسته ای ارتقاع می یابد . 

{jcomments on}
موضوع چیست ؟ این سخنان چه معنایی دارد آیا جزء این که دنیا به سمت زبان زور سوق یافته و هر لحظه امکان استفاده از بمب اتم نزدیک تر میشود .
راستی تا بحال فکر کردایم این همه بمب اتم بالاخره چه فرجامی خواهد داشت اگر قرار نیست که روزی مورد استفاده قرار گیرد پس چگونه است که روز بروز بر تعداد آن افزوده میشود. 
مشکل بمب اتم حل نخواهد شد مگر بایک اتفاق آسمانی و معجزه . 
معجزه ظهور مهدی موعود ؛ تنها اوست که میتواند این خطر بزرگ را مرتفع کند زیرا ما انسانی نمی بینیم در میان دارندگان بمب اتم اصلا اگر انسان می بودند برای رسیدن به هدف خط قرمز را نمیشکستند .
مطمئن باشیم تیتر فعلی اهدف بزرگی را در بردار اهدفی خطر ناک تر از بمب اتم این تیتر بار دیگر دارندگان بمب اتم را به انبار کشانده تا بمب های آماده را غبار روبی کنند.
ما نگران نیستیم ؛ چرا که دنیارا صاحبی است و زمین با تمام وسط آن دانه ای شنی از مایملک اوست.
خداوند بزودی مهدی موعود را خواهد فرستاد تا بشریت را از این خطر بزرگ نجات دهد.

http://www.goohag.com/

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.